Prison Break: The Final Break

Sorun Bildir
7.9
Oy ortalaması: 7.9/10 - 22 kullanıcı
Senin Oyun: - / 10
imdb puani 7.9/10
Kategori: Aksiyon Drama Gerilim

Yapım: 2009 |

Yönetmen: ,

Oyuncular: , ,

Reyting: 35622

Prison Break: The Final Break 2009 yapımı aynı adlı dizinin TV Filmidir. Dizinin finalidir. Serinin finalinde Şirket'in düşüşüyle meydana gelen olaylar ve Michael Scofield'ın nasıl öldüğü açıklanmamıştı ; Prison Break: The Final Break'te ise tüm sorular cevaplanmıştır. Hikaye Sara'nın, Christina Scofield'ı öldürmek suçundan Michael ile olan düğün töreninde tutuklanmasıyla başlar. Prison Break: The Final Break - Son Kaçış 720P görüntü kalitesinde altyazılı izle meniz için sizlerle..

YORUM YAZIN (50)

  

  1. @simyaci1 çaylak

    yönetici kardes partlar acılmıyor..en azından ilki yanı!

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  2. @king.of.first çaylak

    Ben diziyi severek izliyordum harbiden ilk sezonun hiçbir şeye değişmem buda fena değil güzel ama diziyi bilmeden izlerseniz anlamsız kalabilir.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  3. Ceycey ziyaretçi

    10 gün sonra 18 yaşıma basıcam. Bugüne kadar sezonlarca dizi izledim (yabancı). İzlediğim diziler arasında sadece 2 karakter beni etkisi altına aldı. Biri Spartacus dizisinden Spartacus karakteri. Kendisini bilenler bilir zaten. Öyle ki günlerce depresyondan çıkamamıştım. Çünkü gerçek hayatta da oyuncunun kanserden öldüğünü öğrenmiştim. Bir diğeri is Mike… yani Micheal Scofield… Bu duyguya ne denir ki? Hayır yani neden hayatımızda birer Mike yok ki? Yine saatlerimi ayırıp Wentworth’ün resimlerine baktım. Keşke zaman dursa dedim. Çünkü o artık 44 yaşında. Keşke dursa da sezonlarca diziler çekilse Wentworth kahramanım olsa defalarca. Sürekli kaşlarını çatıp gözlerini kısarak bakması, sinirlenince bağırması, gülünce pembe dudaklarının yavaşça hareket edişi falan… Neyse bir gün tanışırım… Diziye de neden 7 yıl ara verilmiş anlayamadım. Verilmeseymiş şuan 10 11.sezonu çekiliyor olurmuş..

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  4. Ayşegül ziyaretçi

    Fazla söylenecek bir şey bulamadım izlediğimen en güzel dizi resmen tek kelimeyle harika 5.sezonu merakla bekliycem.

    Spoiler içeren alan!
    yalnız gretchen a üzüldüm bacağı yaralanmasa oda gelicekti hatta micheal ölmemış bile olabilirdi
    Beğenme: 0 Beğen: 0
  5. Anıl can özdemir ziyaretçi

    Hayatımı değiştiren dizi.hayatım boyunca hiç unutamicağım oyuncularla dolu.dahice senaryo

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  6. Mustafa Filiz ziyaretçi

    Tek kelime
    ‘MUHTEŞEM’
    :'(

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  7. ebrudag ziyaretçi

    Sonunu bilmeme rağmen ağladım istemsizce. Mükemmel bir film. Oyunculuk, senaryo, mekanlar vs. Her şey mükemmel. Kesinlikle daha izlemediyseniz hemen başlayın. Diziyi hd ve altyazılı yayınladığınız için teşekkürler…

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  8. Muhammed ziyaretçi

    Gerçektende muhteşem bir film dizi başyapıt herşey mükemmeldi oyunculuklar olsun senaryo olsun çok iyiydi … Böyle bir başyapıtı bizlere sunduğunuz içinde Teşekkürler unutulmazfilmler.co

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  9. Muhammed ziyaretçi

    Gerçekten efsolar efsosu, mükemmel bir başyapıt kesinlikle izlemeden geçmeyin.Teşekkürler unutulmazfilmler.co

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  10. @dragonfly çaylak

    Diziyi özetleyebilecek tek bir sözcük var. “Fedakarlık”. Sevdiklerini korumak adına yüzleşilebilecek güçlükler, alınabilecek riskler

    Spoiler içeren alan!
    ölüm dahi

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  11. Michael Sara ziyaretçi

    Bu nasıl bi efsoluktur hayatımda izlediğim en ama en ennn güzel dizi.Sonun da kendimi tutamadım.Bu diziye kelimeler yetmez.Onlarsız ben napıcam şimdi.5.sezonu bekliyorum.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  12. Emir ziyaretçi

    çok güzel ve özel bir diziydi özelikle 1.ve 4 sezonu efsaneydi izlemeyn varsa izlesin direkman kaçmaz

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  13. Erdem-64 ziyaretçi

    Utanmasam sonunda ağlayacaktım. Böyle bir dizi yapılır mı? Bambaşka Bir şey. Prison break için söylenecek bir kelime yok. Prison Break’in üstüne bir şey izleyip de zevk alamam. Ne izlesem şimdi boş gelecek. Şu an Prison Break’in yeni sezonundan başka bir şey izlemek istemiyorum. İnşallah 5. Sezon aynı mükemmelliğiyle gelir ve izleriz.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  14. Şerefvecesaret ziyaretçi

    Yine ağlattın be mıchael.çok güzeldi özellikle sonu çok duygulandırdı.her ne kadar son sezon biraz uzattılarsada ilgiyle ve heyecanla izledim.emeği geçenlere teşekkürler

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  15. ozan ziyaretçi

    Bana kalırsa tartışmasız en harika dizidir.Böyle harika bir finalle noktalamaları mutlu etti yeni sezonu bekliyorum

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  16. Oguz ziyaretçi

    Hayatım boyunca izlediğim en efsane diziydi. Mükkeml bi dizi. Herkeze tavsiye ederim. Buna benzer çok güzel birde Breaking Bad dizisi var. İkiside mükemmel.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  17. Eray ziyaretçi

    Sonunda ağladım. insan kurgu olduğunu biliyo ama genede ağladım. benim hayatımı etkileyecek bir dizi. emeği geçen herkesin emeğine sağlık. teşekkürler prison break ailesi

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  18. bonus ziyaretçi

    böyle bi eser yaptınızda 1 haftada 4 sezonu bitirmedikmi 🙂

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  19. nisanseval ziyaretçi

    etkilendiğim gerildiğim üzüldüğüm karmakarışık duygular hissettiğim mükemmel dizi nefret ettiğiniz bir karakteri bir bakmışsınız başka bir bölümde sevmişsiniz hayatıma çok güzel bir renk kattın emeği geçen başta oyuncular olmak üzere herkesi kutluyorum bittiğine çok üzüldüm ama 2016 da yeni bölümleri sabırsızlıkla beklıyorum

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  20. nisan ziyaretçi

    son bölümlere doğru merak içinde olsamda srf hemen bitmemesi için ara verdim diyebilirim çünki hayatımda büyük bir boşluk olacak farkındayım ben bu diziyi çok sevdim braking bad izlediğimde sanırım bundan güzel bi dizi olamaz diye düşünmüştüm ama bu onu kesinlikle kat ve kat geçti her bölüm mü heycanlı adrenalinli olur işte bu dizide bunlara doyuyosunuz ve sizi hep şaşırtmaya devam ediyo gerçekten michael gibi bi beyne sahip bi insan varmıdır dünyada diye düşünmeye başladım 🙂 harikaaa kesinlikle nefret ettğiniz bir karakteri bir bakmışşınız sevmişsiniz buda en güzel taraflarından biri başta wentworth olmak üzere bütüün oyuncuları yazanı yönetenii tebrik ediyorum hayatımıza böyle güzel bi renk kattığı için teşekkürler.

    Beğenme: 0 Beğen: 0