The World’s End Dünya'nın Sonu

Sorun Bildir
7.1
Oy ortalaması: 7.1/10 - 14 kullanıcı
Senin Oyun: - / 10
imdb puani 7.3/10
Kategori: Aksiyon Bilim Kurgu Komedi

Yapım: 2013 |

Yönetmen:

Oyuncular: , ,

Reyting: 18809

Destansı bir bar maratonu denemesinden 20 yıl sonra, beş çocukluk arkadaşı içlerinden biri içki maratonunu yeniden denemeye karar verince bir araya gelirler. Gönülsüz arkadaşlarıını doğdukları yere geri dönmeye ve efsanevi bar Dünyanın Sonu'na ulaşmaya 40 yaşındaki Gary King ikna eder.

Geçmişleriyle bugünlerini uzlaştırmaya çalışırken, gerçek mücadelenin gelecek olduğunu ama sadece kendilerinin değil tüm insanoğlunun geleceği olduğunu fark ederler. Dünyanın Sonu'na varmaları dert edecekleri son şeydir. The World's End 720P görüntü kalitesinde altyazılı izle meniz için sizlerle..

YORUM YAZIN (34)

  

  1. @just_film Yeni Üye

    Ağır takılan ama biboktan haberi olmayan sinemada ki çekim açıları yok dekor uyumları yok müziğin uyumu gibi sikimsonik şeylerden ziyade eğlenmek için izlerseniz yada izlemek için eğlendiğiniz bi vakit gelip izlerseniz (anladınız siz) bu adamlarla aynı kafaya gelebilrisiniz Kiii o adamlar da…………….. Edgar Wright Nick Frost Simon Pegg biz kendi aramızda Three Flavours Cornetto Trilogy de diyoruz sevgiyle kalın

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  2. @fellmynowa sinefil

    gary king harbiden king
    oyunculuklar absürtlükler komedi tuhafı replikler sahneler gayet güzel sıkmadan kendini izlettiren güzel hoş bir komedi filmi

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  3. TALİSCA ziyaretçi

    Bu adamların fılmlerini ya çok seversiniz ya da hiç sevmezsiniz. Bunun ortası yok malesef. Bence bi deneyin, belki ilk guruptaki şanslılardan olursunuz:))

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  4. @AlkolikAT Yeni Üye

    uzaylılardan kaçarken bar ve bira kovalamak,eğlenceli bir film

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  5. @otunca95 çaylak

    Arkadaşlar öncellikle bu bi edgar wright- nick frost- simon pegg filmidir.daha önce zombilerin şafağı sıkı aynasızlar gbi filmleri izleyenler bilir.bu üçlünün kendilerine has bi komedi anlayışları var.filmlerdeki çekim farkını sizde farkedersiniz .bi izleyin derim arkadaşlar. beğendiyseniz bahsettiğim dier filmleride öneririm.

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  6. Alper ziyaretçi

    Herkesin aynı derecede bu filmi sevebileceğini düşünmüyorum. Belirtmeliyim ki tekrar tekrar izlediğim izledikçe eskileri yad ettiğim bir film. En yakın arkadaşımla oturup bunu izlemek sevdiğimiz aktivitelerden. Lakin onun dışında kime izlettiysem beğenmedi. Tavsiyeye gelecek olursam küçük yaşlarında arkadaşlarıyla bir çok şey yapmış ve şimdi o günlere hasretle bakıp içinizde hafif bir buruklukla tebessüm ediyorsanız sık sık; bu film hem hayıflanıp hem de hadi bubulayalım tekrar diyebileceğiniz bir film. İyi seyirler.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  7. m1905 ziyaretçi

    güzel bir arkadaşlık filmi üstelik aksiyon da var bilim kurgu da. süper.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  8. bilimci ziyaretçi

    bilim kurgu dediğin böyle olur. sonunu bağlayamacaklar diye düşünüyordum ancak edgar abi akmış

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  9. Raşit ziyaretçi

    Komedi ile kara komedi arasındaki, yorumlardan anlaşılabiliyor. Anlık bir gülümseme bekleyenler için değil bu filmler.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  10. jojo ziyaretçi

    bu kadar insanin bu kadar olumsuz yorum yazmasi aslinda beni sevindiriyor.cünkü herkes cornetto üclemesini (ki bence muthis ötesi) sevseydi, bu filmler efsane olamazlardi…

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  11. agymd ziyaretçi

    Olumsuz yorumlara aldanmayın. Kesinlikle hayatımın en kötü filmi diyemem bu film için bu büyük bir haksizlik olur ama itiraf etmeliyim ki ilk beşe girer.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  12. Kesin İzlemeyin ziyaretçi

    Öncelikle ben çok fazla yorum yazan bir insan değilim FAKAT youtube un 2013 en iyi 10 komedi filmleri arasına koyduğu (ben oradan gördüm) rezalet bir film. Tamam izlemeyen insanlar bir icat bulmadılar(önceki yorumlara istinaden yazıyorum) ama BİR FİLM KÖTÜYLE İZLEMEYE GEREK YOKTUR. Herkese sevgiler

    Beğenme: -1 Beğen: 0
  13. ivy3 ziyaretçi

    öncelikle film amerikan değil bir ingiliz filmi..ayrıca bu ingiliz mizahı gerçekten bir garip…

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  14. Arszz ziyaretçi

    film bir yere kadar izletiyor,onlar boşlar (şebeke) ortaya çıkana kadar iyiydi,bilim kurgu adına fazla saçma ayrıntılar var ayrıca film başında drama girişi ve sonrasında insan ilişkilerinin bireysel yaşamlara nasıl etki ettiğini düşünüyorken bubuladılar,teşekkürler U.F.C

    Beğenme: -1 Beğen: 0
  15. Rumuz ziyaretçi

    oldukça değişik bir film. Başlarda yahu bunun neresi bilim kurgu sanırım yanlış yazılmış dedirtiyor insana. Olağanüstü bir film değil, ama vakit kaybıdır da demem. İzlenir sonra küçük bir gülümse ile bu yazı yazılır 🙂 hepsi o kadar.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  16. anil ziyaretçi

    olumsuz yorumlara aldanmayın. mükemmel bir film. ayrıca anlayana çok büyük şifreler sunuyor. insan merak etmiyor değil…

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  17. İlkyaz ziyaretçi

    Simon diyor ki ”İzle..!”
    Bu adamları ilk kez Paul’de izlemiştim(İzlemediyseniz o da harika bir filmdir. Bunu beğendiyseniz ona bayılırsınız kesinlikle.). Kadro baştan sona muhteşem. Akıcıydı, hiç sıkmadı beni; çok eğlendim izlerken. Naçizane önerim, komedi seviyorsanız izleyin.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  18. SES SUS LAN KÖYLÜ ziyaretçi

    şu "hayatımdan bilmem kaç dakika çaldı, bilmem kaç saat çaldı" yorumlarını yazan arkadaşlar filmi izlemedikleri saatlerde kansere aşı ürettikleri için öyle yazıyorlar sakın ha yanlış anlamayın. önemli işlere imza atıyorlar. mesela geçenlerde benim bi arkadaşım filmi izlemedi yorumları okuyup, şuanda onun sayesinde 2 okul, 5 hastane, 4 klinik, 1 tanede üniversite yaptı. tebrik ediyorum gerçekten.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  19. Rumuz ziyaretçi

    Pegg Frost ikilisine aşina olmayanlar beğenmeyebilir daha önceki filmlerininde hayranı olarak bunu da çok beğendim zevkle izledim

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  20. Rumuz ziyaretçi

    Ben bu adamların filmlerini her türlü seviyorum. Ne boş ne de hayatınızdan 109 dk çalıyor. İzleyin derim

    Beğenme: 0 Beğen: 0