Se7en Yedi

Sorun Bildir
8.7
Oy ortalaması: 8.7/10 - 212 kullanıcı
Senin Oyun: - / 10
imdb puani 8.7/10
Kategori: Drama Gizem Suç

Yapım: 1995 |

Yönetmen:

Oyuncular: ,

Reyting: 170356

Seri cinayetler işleyen dahi bir katil, birbirinden oldukça farklı karakterdeki iki cinayet dedektifi ile kedi-fare oyunu oynuyor. Daha kıdemli olan polis, artık günlük hayatının sıkıcılığından bıkan müzmin bekar William Somerset (Morgan Freeman) ise katili bulup bir hafta yani yedi gün içinde emekli olmak istemekte. Yeni ortağı genç ve ukala David Mills (Brad Pitt) ise daha serbest çalışıyor ve Somerset'in yerine geçmeye hazırlanıyor..

Beraberce, yağmurun devamlı yağdığı, olayları açık seçik görme ruhunun ve yeteneğinin sekteye uğradığı karamsar bir şehirde katili yakalamaya çalışıyorlar. Yedi günahın izinde cinayetlerini işleyen bu zeki katili yakalamak ise sadece felaketin sonunu hazırlamaktan başka işe yaramıyor...

YORUM YAZIN (121)

  

  1. genzo ziyaretçi

    atmosfer konusunda belkide en iyi yönetmen the game fight club ve bu film en iyi üçlemesi zaten ama diğer işlerinde bile atmosferin yoğunluğu filmlerini izletiyor benjamin button u izlemedim ama eminim o da böyledir

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  2. cx ziyaretçi

    Bence film 10/6 o da morgan freeman oyunculuğu için.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  3. Dy ziyaretçi

    İzlediğim en iyi filmlerden biriydi bir Kuzuların Sessizliği değil ama yine de sıkılmadan izlenebilecek bir film sonu farklıda bitebilirdi klasik Türk izliyicisinin dediği gibi sonu belli filan değildi imdb`deki puanı hak ediyor.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  4. emkey ziyaretçi

    filmi açmamın sebebi usta bir isim morgan freeman ve ustalığı freeman kadar olmasada tanınan bir yüz brad pitt’di.filmde ise oyunculara oyunculuk karakterlerini ve yeteneklerini gösterecek sahneleer verilmediğini düşünüyorum ama buna rağmen film boyunca sıkılmadan izlenilebilecek fakat filmin sonları hariç pek heyecanında olmadığı bir film bence.Fakat filmi izlemenizi yinede tavsiye ederim herkez filmden aynı şeyi algılar diye de bir şey yok kesinlikle ve oyuncular içinde olsa bence izlenebilir

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  5. Massevee ziyaretçi

    Filmin sonu tahmin edilebiliyor ama oyunculuklar falan güzel. İkinci sınıf bir film.
    İzlenmeye değer.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  6. kampara ziyaretçi

    Filmin iyi takip edilmesi gerek yoksa film bittikten sonra 10 dakka düşünmeyin noldu lan diye 🙂

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  7. Rumuz ziyaretçi

    Filmlerin sonunu tahmin edenlere altın madalya veriliyormuş 🙂 Saçma yorumlara aldanmayın gayet güzel, kült bir gerilim filmi. dünya edebiyatının önemli isimlerinden alıntı replikler de hoş bir tat katmış. Teşekkürler unutulmazfilmler..

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  8. LEO ziyaretçi

    Filmin kadrosu iyi kendisi de idare eder ama IMDb puanını yansıtmıyor boşuna abartılıyor 6/10

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  9. Rumuz ziyaretçi

    Film için teşekkürler fakat bir eleştirim olacak. Filmin sonlarına doğru katil kurbanlarından bahsederken, bir tanesi için (tembel olan için) ‘pederast’ sözcüğünü kullanıyor, altyazıda bu ‘eşcinsel’ diye çevrilmiş. Fakat ‘pederast’ daha çok pedofili ile özdeşleştirilen bir kelime. Önemli bir ayrım diye düşünüyorum.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  10. byespri ziyaretçi

    Film çok güzel hele ortalara geldikten sonra akıp gidiyo Sitenin MÜDAVİMİYİM teşekkürler adim kardeş..

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  11. Onur ziyaretçi

    Sonu tam tahmin ettiğim gibi çıktı.
    Süper film herkese tavsiye ederim.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  12. ahmet ziyaretçi

    filmin sonu tahmin edilemez derecede karmaşık inanmayın sakın yorumlara izlemeye değer

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  13. Bencee ziyaretçi

    Joker’den de kaliteli bi katilimiz var burda eğer doğru pazarlanılsaydı bu katil gerçektende butun insanların sevdiği katil bu olurdu joker değil

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  14. Özgür ziyaretçi

    Çok hoş bir filmdi, ancak biraz daha karmaşık olmasını umuyordum, sonu tahmin edilen bir film olmuş. Dünyanın ne halde olduğunu gösteren, bir -delimiz- vardı. Ve şu söz çok hoşuma gitti;

    "İnsanların dikkatini çekmek için onların omuzlarına dokunmanız artık yeterli değil. Onlara bir balyozla vurmanız gerekiyor.”

    Kısacası seyredilesi bir film…

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  15. cohen ziyaretçi

    İzlediğim en iyi gerilim filmlerinden birisi… Kevin Spacey yine harika bir performans sergilerken, bence Brad Pitt’e de Babel, Fight Club gibi filmlerde oyunculuk ağırlıklı roller kazandıran bir film.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  16. Chance ziyaretçi

    ""Ernest Hemingway şöyle yazmış; "Dünya güzeldir" ,"Ve uğruna savaşmaya değer" ikinci bölümüne katılıyorum.""
    Film Morgan Freeman’ın ağzından filmin kendisine uyan ve kaliteli bir sözle son buldu.Öncelikle harika bir polisiye filmi Brad Pitt ve Morgan Freeman oyunculukları harikaydı,Kevin Spacey’i olağan şüphelilerde de izlemiştim ona bu suçlu,psikopat,sorunlu rolleri yakıştırıyorum müthiş oynuyor ve beni hikayenin sürekli yağmurlu kasvetli bir havası olan kasabada geçmeside etkiledi bu da insanın filmin psikolojisine girmesini sağlayan önemli bir unsurdu.Ve filmde hak verdiğim,hoşuma giden bir söz var;
    "İnsanların dikkatini çekmek için onların omuzlarına dokunmanız artık yeterli değil. Onlara bir balyozla vurmanız gerekiyor.”

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  17. utku ziyaretçi

    Denildiği gibi bi yerden sonra sonunu yakalıyosunuz filmin yav ben demiştim vs. diyebileceğiniz ama yine de boş bi vakitte izlenebilecek tarzda bi film
    Anlatılanın altında bi film

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  18. Rumuz ziyaretçi

    adamı bulduklarından beri sonu öyle olmasın sonu lütfen öyle olmasın diye düşündüm ama aynen öyle oldu…

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  19. welcome ziyaretçi

    bu iki adamın yana yana gelmesi bu filmi izlemek için yeter de artar..senaryo da çok ii daha ne olsun:)

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  20. Rumuz ziyaretçi

    film çok güzel ancak filmin sonu bence çok abartılı.

    Beğenme: 0 Beğen: 0