Ah-ga-ssi

Sorun Bildir
8.1
Oy ortalaması: 8.1/10 - 86 kullanıcı
Senin Oyun: - / 10
imdb puani 8.1/10
Kategori: Drama Genel Romantik

Yapım: 2016 |

Yönetmen:

Oyuncular: , ,

Reyting: 109973

Güney Kore’nin yıldız yönetmeni Park Chan-wook’un, Cannes Film Festivali’nde yarışan The Handmaiden'da şehvet, entrika ve cinsel gerilimle örülü göz alıcı bir öykü sunuyor. Sarah Waters’ın The Fingersmith adlı romanından uyarlanan bu dönem filmi, 1930’larda Japon işgali altındaki Kore’de geçiyor.

Cannes’da Vulcain En İyi Sanat Yönetimi ödülü kazanan The Handmaiden kusursuz senaryosu ve dâhice bir yönetmenlikle izleyiciyi çok katmanlı bir gerilime davet ediyor.

Park Chan-wook’un 2013 yapımı Stoker’dan sonra çektiği ilk film olan The Handmaiden, zengin genç bir Japon kadın, onu kandırıp zenginliğini ele geçirmeye çalışan Koreli bir adam ve adamın tuttuğu Koreli bir hizmetçi arasındaki entrika etrafında dönüyor.

YORUM YAZIN (63)

  

    Tüm Yorumlar

  1. @ansenol Yeni Üye

    nefis bir film. 8.5 puanı hak ediyor.tavsiye olunur.

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  2. @Camilla Daimon Yeni Üye

    konuyla alakasız ama çevirmenin nick’i aşık olduğum çocuğun nick’i,hatırladım yine 🙁 neyse..
    film güzel, Park Chan-wook yapmış yine yapacağını 🙂

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  3. @darkness92 Yeni Üye

    film hikayeyi ele alış açısından başarılı. oyunculuklar abartısız ve olması gerektiği gibi. kurgu filmi başarısındaki en önemli faktör bence. izlemenizi tavsiye ederim ancak +18 belki biraz abartırsak +21 denebilecek sahneler var bu konuda hassasiyeti olanlar için izlememeleri tavsiye ederim.
    filmleri bizimle buluşturduğunuz için teşekkürler küçük bi şikayetim olacak hd izlemediğim zaman (malum kota sorunu) görüntüde kesilme gibi sıkıntılar oluyor ilgilenirseniz sevinirim.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  4. @namovie Yeni Üye

    öncelikle film için yorumum filmin biraz ağır müstehcen sahneler içerdiği ama işleyiş ve konusu filmi çok sürükleyici ve güzel kılıyo.Ve söylemeden geçemicem bir kaç arkadaş sübliminal den çok doğru bu tür alışagelmdk ilişkileri sık görmek bi zmndan sonra olağan bi şeymiş snrada normal bi şeymiş gibi akılda kalıyo eğer sübliminalse amaç adamlar cidden işini biliyor 🙂

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  5. hamzdevoc ziyaretçi

    Filmin konusu gerçektir arkadaşlar.. Hatta bu tarz olaylar eski Türk tarihine de yansımıştır.. ve bu tarz gelenekler hala asya da devam eder adamlarda garip bir sapıklık var..

    Beğenme: -2 Beğen: 1
  6. @ggatiss Yeni Üye

    Filmin hikayesi ve kamerası gayet başarılı Entrikalar üzerine kurulu bir film…

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  7. @enkidu81 çaylak

    Park Chan-wook’un filmlerini daima çok beğenmişimdir. Bu da harika bir film

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  8. @TheImam25 çaylak

    illüminatinin varlığına inancam neredeyse, bu saçma film neden sitenin ana sayfasında duruyor sürekli? değişik duyguları aşılıyor? ve dayanamayıp izledim.. içeriğinde de o gözü çekiklerin psikopatlığı var.. tamamen objektif bir yorum yapmak istiyorum, izleyicilerin bu filme 8.2 vermesine de anlayamıyorum, türk halkına bir aşağılık komleksi bulaştı, kendinden başka her şeyi seviyor!

    Beğenme: -8 Beğen: 1
    • @BINGILDAK çaylak

      şöyle ikinci yorumun gibi yorum yap canımı ye. ilk yorum biraz fazla saldırgan olmuş bence imam bey. 🙂 ben beğendim şahsen filmi ve tabii kide insanların cinsellik vb. konularda toleransları farklıdır. ben izleyecek arkadaşlara iyi seyirler diliyorum. önyargılarından kurtularak izlesinler bu filmi.

      Beğenme: 0 Beğen: 1
    • @TheImam25 çaylak

      illuminati sübliminal mesajlarla toplumları yönlendirir, bu filmde sanattan, sinemadan başka bişeyler var, yapılan saçma sapan şeyleri demokrasi ve özgürlükler bağmaında mı değerlendireceksiniz anlamadım. neyse odur.. filmde işlenen ahlaken insanlığa uymayan duygusal dışavurum uymuyor, tiksindim izlerken, bu sanat flan değil, özentisiniz nokta.

      Beğenme: -2 Beğen: 0
    • @BINGILDAK çaylak

      bence sende bir sorun var. japon, kore ve hatta türk halkına böyle psikopat, aşağılık kompleksli falan yazman senin ne kadar yanlış bir yolda olduğunu gösteriyor. kendini sevmek, değer vermek önemlidir ama başkalarını da unutmadan bu tip şeyleri dile getirmeni tavsiye ediyorum. yorumunun da objektiflikle alakası yok. nerede kaldı tarafsız bakış açısı? (bu arada illüminati ne alaka yani? 😀 )

      Beğenme: -1 Beğen: 2
  9. @abelat Yeni Üye

    ilk bölümden sonra izlemeyi bıraktım. Neden mi? sanırım yüksek sanat dedikleri saçmalıklarla örülü bir film ve uykumu getirdi.., Kesinlikle genel izleyiciye hitap etmiyor.

    Beğenme: -4 Beğen: 0
  10. @alex321654 çaylak

    Chan- Wook Park bence Güney Kore sinemasının Kim KI- Duk tan sonra en iyi temsilcilerindendir. Her iki yönetmenin filmlerinde de cinsellik alışık olmadığınız bir tarzda yoğun ve üst seviyede müstehcen gelebilir. Benim kanaatim filmlerinde ‘cinsellik’ zaten bir tema olmanın yanında karakterlerin kendini ifade etme şekli, bir dildir de aynı zamanda. Filmi izlerken olaya bu açıdan bakmanızı tavsiye ederim. Ayrıca Chan wook Park filmlerini izledikten sonra kitap okumuşum gibi tatmin oluyorum filmden. Filmin kurgusu, çok boyutlu ele alışı, görsellik ben de sanki az önce bir kitap bitirmişim duygusu veriyor. Filmi özellikle müstehcen sahnelerle ilgili sıkı tabusu olmayan insanlara öneriyorum. Unutulmaz Filmler ailesine teşekkür ediyorum 🙂

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  11. @aklima Yeni Üye

    Oldboy.. bu filmi yapmış birinden daha mükemmeli beklenemezdi.. yine şaşkınlık yine mükemmellik

    Beğenme: -1 Beğen: 4
  12. @Penoslar Yeni Üye

    Film tam cokk duygusala bağladı derken, entrikanın hakkını kurgusuyla iyi vermiş. Kendini sonuna kadar ilgiyle izlettiren bir film olmuş. Teşekkürler unutulmazfilmler

    Beğenme: 0 Beğen: 2
  13. Jane ziyaretçi

    Gercekden coook muthis bir film,izlemediyseniz hemen izleyin

    Beğenme: -1 Beğen: 1
  14. @hopeless Yeni Üye

    Kore sinemasına bu kadar önyargılı davranmamam gerektiğini anladım, hayatım boyunca izlediğim en güzel entrika filmiydi ve film boyunca birçok kez şaşırtmayı başaran bir film. Teşekkürler emeğinize sağlık

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  15. @hmyilmaz Yeni Üye

    Bu sitedeki her film güzel hiçbirini çekinmeden izleyebilirsiniz tıpkı bu film gibi

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  16. @hicrank sinefil

    Chan-wook Park her filmi ile olağan dışılığı yakalamayı başarıyor. Hikaye sıradan bir drama olacak derken yine şaşırtıyor ve ben burdayım diyor. Kore sineması için büyük bir şans

    Beğenme: 0 Beğen: 2
  17. @papillion çaylak

    Afişini begenmeyip uzun süre izlememekte direndigim ve Uzakdoğu filmlerine her zaman ön yargıyla yaklaşıp ve her seferinde çok iyi filmler izledim yine öyle güzel bir film izledim

    Beğenme: 0 Beğen: 2
  18. @bi dost çaylak

    Kurgu efsane, duygular çok güzel yansıtılmış, müzikler çok yerinde kullanılmış ve etkileyiciydi. Ayrıca şiddet sahneleri dahi çok estetikti. Yönetmen çok iyi iş çıkarmış. Her yönüyle izlediğinize pişman olmayacağınız bir film arkadaşlar. Teşekkürler unutulmaz filmler.

    Beğenme: 0 Beğen: 2
  19. @sny byzt Yeni Üye

    Vay be arkadaş bu kadar mı dumur edilir insan

    Beğenme: 0 Beğen: 2
  20. @Ebrucanim Yeni Üye

    kesinlikle çok çok iyi bir film. 2016’nın en iyilerinden.

    Beğenme: 0 Beğen: 5