(500) Days of Summer Aşkın (500) Günü

Sorun Bildir
7.5
Oy ortalaması: 7.5/10 - 51 kullanıcı
Senin Oyun: - / 10
imdb puani 7.9/10
Kategori: Drama Komedi Romantik

Yapım: 2009 |

Yönetmen:

Oyuncular: , ,

Reyting: 41831

Alışılmamış türde bir romantik komedi olan film, aşkın gerçek olduğuna inanmayan bir kadın ve ona aşık olan bir adamın hikayesini anlatıyor. Tom Hansen, hayatından tamamen çıktığına emin olduğu zaman Summer Finn ile tanıştığı ilk günü hatırlar. Tom, kıza ilk gördüğü anda aşık olur. Hayatının geri kalan kısmını bu kızla birlikte geçirmesi gerektiğini biliyordur. Ne var ki Summer ne aşka ne ilişkilere inanmamaktadır. Buna rağmen aralarında arkadaşlıktan öte farklı bir ilişki başlar. Birlikte geçirecekleri günler sıradışı, eğlenceli ve komik bir hikayeye tanıklık edecektir. İlk defa Sundance Film Festivali’nde gösterilen film, hem eleştirmenlerden hem de seyirciden tam not aldı. (500) Days of Summer 720P görüntü kalitesinde ve altyazılı izle meniz için sizlerle...

YORUM YAZIN (162)

  

  1. elif eda ziyaretçi

    açıkçası sevdim özellikle başroldeki tom gayet iyiydi gerçekten çok sempatik ve izletiyor güldürüyordu. belki kaderin ,” olacağı varsa olur ”un ne olduğunu belki pek anlamasam da ileride bir gün anlayacağımın ve filmin daha anlamlı kılacağına eminim .

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  2. Beste ziyaretçi

    Summerın yaptığı kahpelikten başka bişey değil.

    Spoiler içeren alan!
    Beğenme: 0 Beğen: 0
  3. @gizemgencasln Yeni Üye

    Beğenmediğim bı film konusu vermek istediği mesaj güzel ama filmi izledikten sonra çok boş hissettirdi izlemesem de olurmuş diyebileceğim bı film

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  4. Aylin ziyaretçi

    Film genel olarak tesadüf üzerindydi. “Her şey tesadüften ibaret midir?”sorusuna cevap veriyor .insanlara yukledigimiz anlamlarin gereksiz ve bi o kadar boş olduğundan bahsediyor,summera herkes surtuk olarak görmüş bence Tom summera kafaya taktiği için hayal kırıklığına uğradı.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  5. @HTA. çaylak

    film tahmın ettıgımden daha ıyıydı bende burdakı bı kac arkdas gıbı sıkılıp kapatmıslıgım oldu. ılk 30 dkka bıraz sıksada akabınde ızlettırıyor.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  6. @demian Yeni Üye

    Sanırım gözümde büyüttüm bu filmi. Sıradan bir romantik komedi.
    Filmin sonunda

    Spoiler içeren alan!
    biten ilişkiyi başka bir ilişkiyle toparlama yolunu seçmeyip öylece üzgün ve yalnızlıkla başa çıkmak zorunda bırakarak

    bitseydi çok daha anlamlı olurdu.
    “Ehe ehe çakallar ne son yazmış ehe” diyecek kafalar da vardır mutlaka.
    Ben beğenmedim.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  7. Sarp Kaan Oran ziyaretçi

    ilk part biraz sıkıcı gelebilir ama mutlaka sonuna kadar izleyin sonra pişman olmayın benden söylemesi!!

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  8. @ElifEzgi çaylak

    3. denememden sonra filmi sonuna kadar izlemeyi başardım. Her seferinde sıkıcı geldiği için kapatmıştım ama sonunda başardım ve izledim. İyi ki de izledim. Çok güzel bir film.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
    • girl ziyaretçi

      aynen şuan 4.açışım falan azimle sonuna kadar izleyeceğim

      Beğenme: 0 Beğen: 1
  9. MEHMET KILIÇ ziyaretçi

    Yaa kaçıncı izleyişim yine mutlu oldum. Filmin sonunda söylediğim şarkı ise ;
    Bahar geldi geçti sen gelmez oldun… =D

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  10. Enjo ziyaretçi

    Benim hikayemi anlatıyor resmen. tek fark benim hikayem daha filmin ortasında. gidişat da endişelendiriyor beni çünkü gerçekçi bir bakış açısı var. gerçekten çok etkilendim. sanki paralel evrende kendimi başka bir kişilik içinde izliyorum.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  11. @AynurV. çaylak

    Evet, belki de hayatımızda her şey tesadüftü ve kader diye bir şey yoktu. Film kesinlikle harika.!!

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  12. @cemreozen Yeni Üye

    feci güzel bir film izleyin mutlaka sonuna bittim bu arada

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  13. @Gulistan Yeni Üye

    Fazlasıyla gerçekçi o kadar. ilişki üzerine hayalleriniz varsa izlemeyin ancak ben bulutlarda ucamam ve hayallere bel baglayamam diyorsaniz izleyin izlettirin

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  14. @Maviliksever Yeni Üye

    İlişkilerin doğasıni harika aciga vurmus 😀

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  15. sevgican ziyaretçi

    vizyonda izlemiştim pek çok arkadaşıma silah zoruyla izlettim benim kadar keyif almadıkları kesin defalarca izledim.film muzikleri hep listemdedir.smiths dinlemeye de bu film zamanlarında başlamıştım.hayatımda çok yeri olan bir film.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  16. Samırımsı ziyaretçi

    İzledikten sonra ovvvh şit men diyeceğiniz bi film. İzlerken içime biraz summer kaçmış dedim ama ovv yani bu kadar da değil

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  17. Hayata fransız ziyaretçi

    Carpe diem kokulu, yaşamımızda olmasını istediğimiz insanların aslında yaşamımızın kabullenmediği, bize ters düşen insanların olduğunu hatırlatan bir içimlik film.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  18. günsu ziyaretçi

    İzledikten sonra gerçekten Allah belasını versin Summer ın diyecekisniz ve üzülüp etkisinden çıkamayacaksınız çünkü dieğr flimlerden çok daha farklı bir şekilde son verdi gerçekten farklı ve hoşlanmadım sonundan ne yalan söyliyim Summer ada sinir oldum

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  19. sarı ziyaretçi

    En tatlı filmlerden biri. Fakat hayatınıza uyarlamayı denemeyin veya hayatına uyarlamış bir kız görürseniz anında kaçın derim. Dorian Grey i de merak edip okumayın. Okursanız kız kaldırın. İyi seyirler 🙂

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  20. Rumuz ziyaretçi

    hayatımda izledigim en güzel filmlerden biriydi bittikten sonra bile etkisindeyim. filmi izleyeli 3 gün oldu dayanamayıp gelip yorum yapmak istedim çünkü kötü yorum yapan kimseler yüzünden bu filmi kaçırmayın gözü kırpmadan izledim.

    Beğenme: 0 Beğen: 0